MAEK Academie is op zoek naar een Freelance Project Coördinator,
die samen met ons het verschil MAEKT bij onze opdrachtgevers!

Als Project Coördinator bij MAEK Academie zorg je voor de organisatorische, administratieve en logistieke ondersteuning bij onze incompany trainingen en trajecten. Dit houdt o.a. in het plannen van trainingsdagen met trainers en trainingsacteurs, het maken van trainingsmateriaal, het voorbereiden van powerpoint presentaties, het opmaken van evaluatie rapportages en het beantwoorden van organisatorische vragen van opdrachtgevers.

We zijn op zoek naar een energieke en enthousiaste Project Coördinator die voldoet aan onderstaande functie eisen:

  • MBO+/HBO werkniveau.
  • Zeer secuur, klantgericht en flexibel.
  • Communicatief vaardig.
  • Ruime ervaring heeft met project coördinatie bij voorkeur in de training- en opleidingensector.
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal (in woord en geschrift).
  • Goede kennis van het MS Office-pakket (Outlook, Word, Excel, PowerPoint).
  • Op freelance basis beschikbaar.
  • Bij voorkeur woonachtig in regio Breda.


Wat biedt MAEK Academie?

  • Een opdracht van circa 3 tot 5 uur per week.
  • Flexibiliteit: je kunt je werktijden zelf bepalen en ook waar je werkt.
  • Een marktconforme vergoeding.
  • Een inspirerende werkomgeving met gevarieerde taken en samenwerking met leuke ambitieuze collega’s.

 

Over MAEK Academie
MAEK is een Academie voor Training en Organisatieontwikkeling. Met een team van 15 gedreven en ambitieuze trainers en organisatie ontwikkelaars bieden we high level trainingen en ontwikkeltrajecten voor MKB en (internationale) corporate organisaties klanten, in zowel de profit als non-profit sector. Onze expertise gebieden zijn: Leiderschap, Teamontwikkeling, Talent & Persoonlijke Ontwikkeling, Duurzame Inzetbaarheid en Change. Voor meer info zie www.maekacademie.nl.

 

Kom jij het verschil MAEKen?
Wil jij met ons het verschil MAEKen bij klanten? Stuur dan jouw motivatie met CV naar info@maekacademie.nl.